Direktlänk till inlägg 4 november 2012

Rita!

Av Martina Sandgren - 4 november 2012 00:19

Jag gillar att rita, hoppas ni också gör det.

I vart fall har jag giort dena täckning.

Jag kommer nog lägga upp lite teckningar litte då och då, je gärna komentarer om vilken som ni tycker är besst.

Eller vad ni helt enkelt tycker om bilden.Jag har ritat en tekning i en speciel stil som t.xm den här männikan ritar bobsmade eller den här gruppen weewilldodel kolla gärna in dem, det är sjukt duktiga    .

 

Kolla gärna in detaljerna även om de flästa inte är så lätta att se.   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Martina Sandgren - 14 februari 2014 16:31

Hej människor hoppas ni har en underbar alla hjärtans dag.  Jag har det underbart, jag stoppar i mig kakor i mängder och lysnar på Marina and the Diamonds.  Jag önskar alla som heter Valentin GLAD NAMSDAG ( jag känner en) och alla andra som fylle...

Av Martina Sandgren - 11 november 2012 10:35

I går giorde jag ett lista på alla musik jag gillar. Jag sökte runt på you tube. Då htittade hag massa nya artister som jag gillar, so tex  Lana del rie . Om ni nu inte gillar henne mobba mig inte då. Hon har i allafal fått 32230407 på Blue...

Av Martina Sandgren - 11 november 2012 10:27

  Jag är sjuk. De började i torstas, de säger att det är halsflus. Det käns som man svalt en kniv!!!   Jag är i alla fall glad att jag sluppit vinterkräksjukan. Jag har såvit en del, och i dag vaknade jag och var haelt hyper. Stakars alla s...

Av Martina Sandgren - 3 november 2012 12:11

Jag är på mitt sommarställe. Eller åretrunt ställe :)     Jag älskar mitt sommarställe, det är så skjönt stort, trådlöst nätvärk, alla tv kanaler .  Det är vid vattnet med egen strand och båt. Vi har böåbärs ställe, och ett bärj med stuki...

Av Martina Sandgren - 30 oktober 2012 15:10


       Världens sötast katt!!!!   En rex Rex katter har världens mjukaste och skjönaste pels! Man vill bara sitta och gosa med dem   ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards